דולגופיאט : Ocwbl45mchbftm / דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בתחרות הבינלאומית סטלה זכרובה בקייב עם ציון גבוה של 15.440 נקודות (ביצוע 8.74 וקושי 6.7).. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: לינוי אשרם קטפה את מדליית הכסף בהתעמלות אמנותית בבולגריה. משרד העלייה והקליטה נרגש לברך את ארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית הזהב. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships.

לאחר מכן המשיך לעבודתו בבית דפוס. היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל.

Xtjxlu W0lsuom
Xtjxlu W0lsuom from www.sport5.co.il
ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships. היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. ארטיום דולגופיאט העפיל לגמר בתרגיל הקרקע מהמקום הראשון. התקבלו 2 פירושים במילון לארטיום דולגופיאט. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי;

Dolgopyat won the gold medal at the 2020 european championships in the floor exercise and sliver medals at the 2017 and 2019 world.

האבא אולג, שלא לקח חופש והיה צריך לחזור לעמל יומו לאחר המדליה, שוחח עם התקשורת כשהוא עם התיק בדרכו למקום העבודה: ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. ארטיום דולגופיאט העפיל לגמר בתרגיל הקרקע מהמקום הראשון. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. אין לי מילים לתאר את ההרגשה. ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. הישראלי ארטיום דולגופיאט העפיל למקום השני בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה בפולין. כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו!

מדליות ללינוי אשרם וארטיום דולגופיאט. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות. ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. התקבלו 2 פירושים במילון לארטיום דולגופיאט.

Jik8tqrnbb74xm
Jik8tqrnbb74xm from img.mako.co.il
ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. גם אלכס מיאקנין מתחרה בתרגיל. אין לי מילים לתאר את ההרגשה. הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו. כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו! רגע האמת של ארטיום דולגופיאט: היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה.

אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים:

בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. אין לי מילים לתאר את ההרגשה. לאחר מכן המשיך לעבודתו בבית דפוס. ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. הישראלי ארטיום דולגופיאט העפיל למקום השני בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה בפולין. דולגופיאט יהיה בגמר הקרקע, שטילוב בחוץ. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם משרד העלייה והקליטה: הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו. התקבלו 2 פירושים במילון לארטיום דולגופיאט. אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא.

דולגופיאט יהיה בגמר הקרקע, שטילוב בחוץ. היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. Dolgopyat won the gold medal at the 2020 european championships in the floor exercise and sliver medals at the 2017 and 2019 world. ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם בתרגיל דולגופיאט עלה שני למשטח, ביצע תרגיל נהדר ונקי ללא טעויות עם נחיתות מדויקות וקיבל עליו ציון גבוה של. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה.

Huujzadut6foym
Huujzadut6foym from upload.wikimedia.org
לינוי אשרם קטפה את מדליית הכסף בהתעמלות אמנותית בבולגריה. נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. Dolgopyat won the gold medal at the 2020 european championships in the floor exercise and sliver medals at the 2017 and 2019 world. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. משרד העלייה והקליטה נרגש לברך את ארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית הזהב. ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים.

ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה.

האבא אולג, שלא לקח חופש והיה צריך לחזור לעמל יומו לאחר המדליה, שוחח עם התקשורת כשהוא עם התיק בדרכו למקום העבודה: ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. התקבלו 2 פירושים במילון לארטיום דולגופיאט. ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם בתרגיל דולגופיאט עלה שני למשטח, ביצע תרגיל נהדר ונקי ללא טעויות עם נחיתות מדויקות וקיבל עליו ציון גבוה של. נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. הישראלי ארטיום דולגופיאט העפיל למקום השני בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה בפולין. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בתחרות הבינלאומית סטלה זכרובה בקייב עם ציון גבוה של 15.440 נקודות (ביצוע 8.74 וקושי 6.7). Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships. אביו של ארטיום דולגופיאט היה נרגש מהזכייה של בנו במדליית זהב בטוקיו: